GPOP személyiségprofil

A GPOP (Golden Profiler of Personality) személyiségprofil sokoldalú eszköz a személyiség megértésére. A személyiség mindnyájunk egyedi lényege, mely megmutatkozik abban, ahogyan életünket éljük, döntéseinket hozzuk, ahogy beszélünk és érzünk.  Nincs különbség a személyiségtípusok megítélésben, nincs jó vagy rossz, és jobb vagy rosszabb. Minden személyiségtípusnak megvannak az erősségei és erőforrásai, preferenciarendszerei, melyek nemcsak az egyén számára, hanem környezete számára is jelentőséggel bírnak. A GPOP személyiségprofil azt mutatja meg nekünk, hogy mi a személy számára a természetes, előnyben részesített módja mentális energiái használatának és irányításának.

A GPOP Személyiségprofil tökéletes eszköz:

  • az önismeret fejlesztésére, önmagunk általános megértésére,
  • kommunikációink, napi működésünk, feladat végrehajtásunk, döntéseink megértéséhez
  • energiagazdálkodásunk optimalizálásához
  • kapcsolataink dinamikájának megértéséhez
  • konfliktusaink hátterének megértéséhez
  • kapcsolataink eredményes kiépítéséhez és fejlesztéséhez
  • csapatok működésének megértéséhez
  • csapattagok együttműködésének javításához
  • modellt ad az egyes emberek különbözőségében rejlő értékek felfedezéséhez

A GPOP kérdőíveket az etikai és adatkezelési szabályok maradéktalan betartása érdekében minősített GPOP tanácsadók rendelhetik meg, majd ezt követően on-line felületen tölthetők ki. A kérdőív kitöltését követően a kitöltő pdf formátumban megkapja eredményét, melynek értelmezését és az erre alapozott fejlődési lehetőségek meghatározását egy egy órás validálási, coaching folyamat támogatja.

A GPOP a jungi felfogás követve méri a személyiséget, visszajelzést ad a kitöltő személyiségtípusáról, 5 globális skála és 25 oldalskála mentén. A jungi személyiségtipológiát tükröző 4 fő globális skála preferenciáinkat mutatja, 4 területen:

  1. Honnan gyűjtjük az energiát, Energia iránya: Extraverzió (E) – Introverzió (I)
  2. Hogyan észleljük a környezetünket, hogyan gyűjtünk információt, Információgyűjtés módja: Érzékelés (S) – Intuíció (N)
  3. Mire alapozzuk döntéseinket, Döntés módja: Gondolkodás (T) – Érzés (F)
  4. Hogyan éljük mindennapjainkat, milyen életstílus jellemző ránk. A külvilághoz való kapcsolódás iránya: Megítélés (J) – Észlelés (P)

A kérdőív az ötödik globális skálán (a hozzátartozó 5 oldalskálával) méri és visszajelzi a kitöltő stressz (feszültség/nyugalom) iránti preferenciáit is.

Megbízható és érvényes eszköz, magyar nyelven is validált kérdőív, mely elérhető többek között angol, német, francia, cseh nyelveken is. A GPOP (Golden Profiler of Personality) kérdőív mögött csaknem 50 éves kutatói és fejlesztői munka áll. Jelen formájában Isabel Briggs-Myers és John Golden alakították ki.

Önismereti és csapatépítő tréningeken a Személyiségprofil-kártyákat is használom, melyek segítségével játékosan és interaktívan azonosítjuk be a személyiségtípusokat.

Akár egyedi fejlesztésre, akár csapatfejlesztésre szeretné használni a GPOP kérdőívet, kérjen részletes tájékozatót az info@drbanyaiedit.hu e-mail címen.